Сутність медіатексту як продукту масової інформаційної діяльності та
масової комунікації полягає у вираженні конкретної інформації з метою впливу на
громадську думку та переконання. Мовна особистість журналіста, його
когнітивна здатність, світосприйняття та інтелектуальний рівень створюють
основу медіатексту.
Коли в тексті відображається подія, це передбачає наявність затексту (того, що за кадром) – фрагменту події, що описується в тексті. Журналіст, у свою чергу, описує затекст так, як уважає за потрібне. Завдяки асоціативності одиниць тексту, адресат може зрозуміти приховану інформацію, яка називається підтекстом. Основними характеристиками медіатексту є логічна закінченість висловлювань, прагматична установка та комунікативний намір
Мені все сподобалося, урок був доволі цікавим, теми цікаві та дізнався про нове свято 3D. Сподобалося працювати у новій для мене программі Plickass. Погано лише те, що після роботи з комп'ютерами втомлюються очі, але фізхвилинка допомогла.
ОтветитьУдалить